Ćwiczenia na plaży

Ćwiczenia na plaży

Wykonuj wiele różnych ćwiczeń o dużej intensywności. Zastąpienie niezdrowych węglowodanów, takich jak cukier i skrobia (pieczywo, makarony, wypieki)na alternatywne zmniejsza apetyt, spala tłuszcz i sprawia, że ​​czujesz się i wyglądasz lepiej. Napełnij swoją dietę dużą ilością białka (drobiu, ryb, roślin strączkowych i jaj) i tyle warzyw ile chcesz, a zobaczysz i odczujesz rezultaty.
Eliminacja węglowodanów nie oznacza całkowitego wyrzucenia ich ze swojej diety. Najważniejszą zmianą wprowadzoną do diety jest pozbycie się tych przetworzonych produktów, które nie dostarczają organizmowi składników odżywczych. Jedzenie pełnoziarnistych produktów o wysokiej zawartości błonnika, takie jak owies, brązowy ryż, z umiarem pomoże poczuć się pełnie i utrzymać dietę w równowadze. Pij dużo wody. Odwodnienie powoduje zatrzymanie wody, co sprawia, że ​​wyglądasz na obrzękniętą i zmęczoną. Pamiętaj, aby wypić sześć – ośmiu filiżanek wody dziennie i spróbuj usunąć kawę i alkohol na kilka dni przed uderzeniem na plażę, aby ciało było uwodnione, jak to możliwe.
Daj swojemu ciału pełne złuszczanie. Skóra złuszczona wygląda zdrowo. Wypróbuj orzeźwiający peeling ciała pod prysznicem i głęboko oczyszczającą maseczkę glinki dla twarzy i szyi. Pamiętaj, aby ją również nawilżać!

Share This Post

One Response to "Ćwiczenia na plaży"

  1. Coś w tym jest bardzo lubię ćwiczyć na plaży a mieszkam nie daleko jej więc nie mam z tym problemu:)
    Mam taki spokojny zakątek gdzie mało kto zagląda więc mam tam święty spokój tylko szum morza który tak łagodzi moje uszy

    Reply

Post Comment